Godmorgon.


Sitter i vanlig ordning och kollar på Vakna med the voice, gillar att kunna ta det lite lugnt såhär innan jobbet än att gå upp, stressa sen cykla..

Blev ju lite sent igår, eller somnade väl runt halv 1. Var ju somsagt och såg Flickan som lekte med elden, En jätte bra film verkligen, även fast jag inte läst boken så kunde jag lista ut rätt mycket vad som skulle hända då min kära mamma har berättat hela boken, hehe. Men somsagt den var riiiktigt bra och jag längtar redan tills nästa film kommer.

fytusan! jäkla skit väder ute, REGN? why? Jag hatar att cykla till jobbet i regn.  Ska dra på mig mössa och hålla tummarna för att mitt hår är lite rakt när jag är framme. Ne regn gillar vi INTE.
kom på att jag har en regnponcho i lådan, en blå. Och jag vet inte riktigt om jag vill cykla med den genom stan (jag vet , töntigt ) haha, visst jag slipper ju se ut som en dränkt katt men ändå!? Får fundera på det i sådär 10 min innan jag ska dra mig..


Vi hörs hörrni, ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0