Godnatt

Godnatt på er. Nu ligger jag i sängen redo att släcka lampan och soooova. Varit så trött hela dagen.
Min mage värker som vanligt, somsagt en riktig jäkla hälsokontroll på mig vore kanske nått att ta tag i!?
Annars har dagen varit toppen, ja dock lite segt på jobbet men det gick fördä. Åkte in till Jonas & Malin direkt efter jobbet. Där käkade vi och myste med Melissa, umgicks, Jokke lekte med Willepille samt att jag klippte dem:) Mycket trevligt. 
Åkte även förbi i Maria och Daniels nya lya, riiiiktigt mysig tror jag den blir :)

Imorgon är det somvanligt jobb 9-17, Sen ska jag möta upp Malin Larsson på stan så ska vi hem hit och mecka med hennes hår. Trevligt, ett tag sen vi sågs.

Näeni om man skulle försöka sova, klockan tickar på vet hur trött jag kommer vara imorgon bitti annars ( vilket jag alltid är men ändå! )

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0