nemen, hej!

Somsagt, min uppdatering här inne är ju inte den bästa! men men, så är det ibland, eller hur?

Veckorna rullar iaf på i rask fart, förstår inte vart dagarna tar vägen? Men jag klagar inte direkt.
Plötsligt känner jag inte av den där " söndagsångesten" länge, utan jag har lärt mig gilla läget helt enkelt Jobbet känns inte lika trist länge, Jag gillar mina arbetskamrater och det gör att dagarna rullar på, Visst arbetsupgifterna är ju inte dem roligaste att kanske inte dem omtycktaste av kunderna, men somsagt lär man sig gilla läget så funkar det, haha fan vad positiv jag låter nu :D men vad tusan det måste man väl oxå..
Hösten är här för att stanna, vilket jag oxå tycker är rätt mysigt, vad är mysigare än en stor stickad tröja, halsduk och höst skor? det är bara så mycket höst och mysigt! Dock är ju denna blåst som hösten tar med sig inte lika rolig men men...

Helgen har iaf varit bra, Lugnt och försökt sova ut ordentligt. I fredags så var jag och Joakim ute och åt på Gula huset, gott och trevligt. Igår blev det en dag på ikano, shoppade en cool klänning från MQ samt en scarf, sen blev det även storhandling på maxi. på kvällen blev det middag hemma hos mina päron med såklart mamma och pappa, lillebror och Jokke, samt bror och malin, Melissa och William- Trevligt. Och idag var det kalas hos storbror som fyller 25 år imorgon. Blev smörgåstårta, mums och fika. OCH nu är vi hemma, jag har sorterat upp tvätten som jag snart ska springa ner med till tvättstugan. Och ikväll blir det bio- "Flickan som lekte med elden" , Som jag hoppas och tror är riktigt bra då  "män som hatar kvinnor" var riktigt bra.. Så har och ser min helg ut.

Längtar som tusan till imorgon, jag beställde en ny mobil i Fredags och tror den skall komma imorgon, Blev en samsung jet s8000- Längtar som bara den, Alltidkul med nya prylar. Så då vet jag vad jag ska sysselsätta mig med imorgon kväll, så nu håller jag tummarna för att det ligger en avi innanför dörren imorgon när jag kommer hem, annars blir jag mindre glad, hehe!

Nu blir det tvättstugan gottfolk.
Kram

Är den inte helt galet läcker;)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0