Storstädning

japp det är det vi sysslar med nu här hemma, storstädning för hela slanten.
Jag har dammsugit och våttrokat golvet, och herrn håller på med avloppen eller vad det nu kan vara han svär över inne på toaletten! 

Var inne på media markt i nkpg förut, lämnade ju in min mobil där förnågra veckor sen och nu var den äntligen klar, som jag har saknat den, hehe.  Lånemobilen jag fick var ju inte dirket något att hurra för om man säger så, enda bra med den var att det fanns snake, fatta gammal? haha.

Grymt sugen på en promenad i höstvädret. Får se om jag hinner det sen, börjar ju en massa bra på tvn ikväll med.
Nä, ska städa det sista sen kommer Jokkes päron hit, ska klippa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0