tröööööööött

herregud vad trött jag är idag.. Hoppas dagen flyter på fort.
Dagen igår var trevlig, Först ut kom Jonas Malin Wille och Melissa:) fikade och myste, och spelade lite wii.. Efter det så drog jag ner till stan för en spontan kväll med Madde, vi skulle kolla på nått på platens som en kompis var med på, allså nån Webbtv inspelning. Det var trevligt, blev ett par öl på det oxå, kanske det som orsakat min trötthet idag? men vet ni!?, Jag lever ;)

Och yes min mobil kom igår:) jag är glad och det är min lilla plutt :):)hihi

Nu måste jag kleta på lite maskara sen göra mig redo för en dag på jobbet.
Men ha det gött

Kommentarer
Postat av: Marie

ÅH, jag saknar platens.. Allt bra med dig hoppas jag?! änkte kolla med dig om du & adeline är suga på en fika med mig på onsdag efter erat jobb någon gång eller en lunch under dagen?.. Jag är hemma en sväng onsdag-torsdag..

2009-09-30 @ 08:59:06
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Anonym

menade nästa vecka, så du inte tror att jag menar idag..

2009-09-30 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0