Fredagsmys

För det är fredagsmys lalalallalalla :)

Så otroligt skönt med Fredag, YES! Slutade jobba kl 15 och klippte en precis efter det,så kom iväg vid 4a.
Jag och Didrick tog bussen hem idag som igenligen tar lika lång tid om inte mer, MEN i går hände en liten olycka som inte tog någon skadda just då, jag drog upp en dörr på min bebis lilla tass och imorse så var han stel och lite små halt på ena tasen så ringde till Djursjukhuset och dem tyckte jag skulle avakta och att han säkert bara var lite öm och stel efter natten så skulle undvika långa promenade osv därav åkte vi buss hem samt att jag var trött och hade ont i mina fötterna oxå.  Ska avakta över helgen o se om lillen blir bättre vilket jag tror annars blir det en tripp till valla djursjukhus på Måndag.

Ikväll blir det bra luuuuugnt, vilket känns så skönt. Bett jokke köpa med lite smågodis hem som vi kan gotta oss med, det ör ju ändå fredag och jag har bestämmt att på helgerna får jag äta gott! mums, ska även laga super god middag fläskfile och en smarrig sås och ris på det!

Ha en mysig helg alla glada!

Kommentarer
Postat av: Nattuss

Håller helt med Johanna, på helgerna FÅR MAN GOTTA SIG! Hoppas din lilla vovva blir bättre :)

2010-04-11 @ 22:53:08
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0