promenad i solen!



Precis varit ute på en skönt promenad med Didrick. Helt underbart skönt med sol och att inte behöva frysa.  Gick uppe i parken och kastade pinnar, haha kändes lite små kul när vi höll på med det då jag har didde i koppel samtidigt ( vågar inte släppa han lös än, visserligen tror jag inte lillskiten törs springa iväg så mammig som han är)Men när vi höll på med det så såg vi en annan kille så och kasta pinnar till sin vuxna jack russel och då utan koppel. Såg lite roligare ut, så längtar tills lilleman blir duktig på att gå lös :)  Tog några fina kort på snuttisen ute som jag bjuder på:) mobilkvalite.

Nu ligger vi i sängen och slappar, väntar på att mannen ska komma hem. Han är och kollar så sina nya fälgar passar till sommardäcken som ska på nu i helgen. Blir super snyggt!
Ikväll blir det hockey, spännande. Se hur det går för Lhc, hoppas dom taggar till och inte accepterar ett silver åter igen som de senaste 3 åren jag följt dem iaf, vi får väl se.

Känns riktigt gött med helg nu. Fan så skönt och att det ska vara strålande väder hela ledigheten oxå, skönt!


Ha en trevlig kväll, Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi lille snuttisen :-) Skönt me solsken, hoppas molnen som är nu försvinner.. Jag vill ha SOL :-D

Ses sen putting <3

2010-04-02 @ 10:24:54
URL: http://malinwisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0