rastlös till tusen!


Kunnat sova hela natten och vaknade imorse och kände mig något bättre faktiskt, skönt.. MEN efter en eftermiddagslur på 3 timmar så vaknade jag och mådde mindre bra igen :( ont i ena örat har jag fått med, Nått mer kanske?! herregud, om jag är trött på detta.. Pricken över i:et är ju visdomstanden som bestämmt sig för att ta sig upp sin sista bit, ont gör det..

men jag lever även om jag klättrar på vägarna här hemma :( Nu har jag ju didde hemma oxå så lite sällskap har man ju, bara det att man måste ju ut med honom titt som tätt men det öär bara pallra sig ut helt enkelt..

Nu väntar jag på att Jokke ska komma hem, han skulle stanna i affären och köpa med sig revbenspjäll och potatissallad, mums..
Fredag imorgon, känns piss att jag legat hemma 4 dagar, eller aa 3 men blir 4a för ser inte ut som jag kommer komma iväg till jobbet imorgon heller:(:(  fit for faight på måndag även då blir det kortvecka, ledig torsdag-fredag efter som jag åker till norge då.  Ajja, sånt är livet!

Nu ska jag mysa med en ledsen hund som saknar sin "pappi"
ha en mysig kväll

Kommentarer
Postat av: Malin

Väldigt fin header puttingen :-)

Ses imorgon :-D Pussss <3

2010-04-16 @ 18:57:34
URL: http://malinwisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0