Så var det sista lediga dagen!


Kom hem för ett tag sen, varit inne i Nkpg med mamma och klippt hennes kompis + barn.. Tåg 17 tåget hem för jag hade glömt min nyckel hemma när jag stack imorse. Jokke är iväg på hockey så hade blivit lite svårt för mig att ta mig in annars. Men nu ör jag hemma och didrick är det full rulle på och jag är mer sugen på att slappa, se o lillen blir trött snart.

Jobb imorgon så, känns fanktiskt inte sådär jätte kul :( har inget emot ett litet "påsklov" så skönt det skulle vara.
Veckan ser lugn ut, blir väl träna och sådär. skönt iaf att det är 1 dag kortare än vanligt, så går det liiite fortare till nästa helg.

Ska man göra nu då?! kanske skulle slänga ihop någon mat men ingen aning om vad, inte direkt sugen på nått heller..

Nahepp, lite slapp i soffan sen funderar jag även på ett bad, sköööönt.. även lilleman ska få ta sig ett bad/en dusch ikväll, skitgrisen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du fortf samma funderingar på jobbet?

Puss putting, hoppas vi kan ses snart <3

2010-04-05 @ 19:45:43
URL: http://malinwisth.blogg.se/
Postat av: sandra

Johanna. vi anländer sverige på fredag natten!! Vi får boka in nåt i helgen :D ska bli så kul att träffa deg stjärtiiiiis :D

2010-04-05 @ 19:58:16
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0