10 Augusti

Godmorgon på er..
Didden ville ut på morgonpromenad kl 8.. Inte riktigt vad jag tänkt mig MEN det är bara pallra sig upp..
Nu slappar vi båda i sängen en liten stund innan vi ska sätta fart på dagen..

Jahopp, som vanligt ett tag sedan jag skrev sist.. Vad har hänt? vad har inte hänt?
Inte  allsmycket faktiskt.Dagarna rullar på.. Men i helgen så åkte vi till Kimstad och sov natten till Lördag.. Vid halv 9 åkte jag till vånga och gjorde en bruduppsättning på Angelica som skulle gifta sig på dagen.. det gick super bra och  både hon och jag blev nöjda.. Nu väntar jag bara på att det ska komma upp bilder eftersom jag kom på att jag skulle ta kort när jag satt i bilen hem :/ typiskt.
Direkt efter det så öste släkten från nkpg upp till västerås på en släktträff. Det var trevligt och  träffa dem, vissa av dem eller rättare sagt dom flesta av dem träffar man ju nästan aldrig, så tycker sånt där är rätt kul:)

Sen har det inte hunnit hänt så mycket, bara att jag var påkörskolan igår på första teorilektionen, känns jättebra.. och redan apnervös inför körlektionen nästa vecka:P men det är väl det man ska va?!

Nähä, ska väl ta tag i dagen, ska till arbetsförmedlingen  runt halv 11.. Efter det blir det en tur upp till gamla jobbet.. ytterligare papper som måste fyllas i,vilket gör mig sjukt nervös och orolig.. har en vecka på mig att skicka tillbaka det till alfa, annars e de kört.. och av erfarenhet så är mina arbetsg inte så snabba av sig SUCK!!!


Ha de fint.. Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart man är nervös inför första körlektionen, men de behöver du inte vara för du är ju en putting o vi misslyckas aldrig haha :-D Love you! <3

2010-08-10 @ 11:52:43
URL: http://malinwisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0