13 augusti

även Fredagen den 13e..Men har inget emot det datumet på en fredag, aldrig hänt mig något pga det..

Ligger i sängen och slösurfar och mannen är bänkad framför sin dator, socialt? ja visst. men umgås ju alltid annars.. har redan haft lite myskväll med tacos o sådär, mumma...
Dagen idag har varit väldigt slö för min och diddens delm sovit en del sen åkte o småhandla när Jokke kom hem..

Var trött efter gårdagen.. Sov hos Jonas och malin och barnen i onsdags till i går för jag skulle vara barnvakt på förmiddagen.. Gick så bra så, fasters små favoriter.. <3 Jag, Malin och barnen åkte sen med min mamma ut till kimstad och umgicks där.. Men var väldigt trött när jag väl kom hem framåt 7 tiden.. Jag och malin satt uppe och pratade hyffsat länge i onsdags natt, så blev inte mkt sömn.. men det var bara trevligt.

Funderar på vad jag ska göra imorgon? Älskling ska jobba på förmiddagen sen iväg på kvällen.. vi får väl se..
Längtar till nästa helg iaf, Augustifest, Kräftfiske och Melissas födelsedagskalas på söndagen.. Dock inte hennes födelsedag, den är den 27e men blir kalas den 22e... Hela 1 år, gud vad fort tiden går, lilla hjärtat!

ska se om vi ska spela nått spel eller nått sånt, umgås iaf..

Kram



bjuder på 2 mobilbilder från gårdagen.. Gjorde 2 små toffsar på lillpluttan :)

Kommentarer
Postat av: Marie

men hjälp vilken söt unge du har hittat johanna!

2010-08-14 @ 19:28:18
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0