19 augusti

Godkväll..

Sitter i soffan och slöar.. precis plockat ordning lite i köket, förstår inte hur fort disken kommer, och jag avskyr när det är rörigt i köket, så tog tag i det nu så det är fint när jag vaknar i morgon..

Är barnvakt åt Melissa nu sen i Onsdagskväll,det går super och hon är helt underbar, vilket inte är någon nyhet:P
Vid 7 tog rullade hon och jag ut på 1 Timmas power walk vilket var sjukt skönt, men gud vad svettig jag blev,men kanske därför man motionerar, det ska kännas helt enkelt.. Nu sover iaf lilltjejen sött...
Annars idag så har vi lekt lekt ätit sovit lekt osv.. OCH så har jag varit på arbetsintervju, håller tummar och tår att det går vägen, får reda på det imorgon. Blir besviken om ja inte får det..Var typ som en Gruppintevju? om man kan kalla det så?! Vi fick bara presentera oss samt berätta vad man jobbat med tidigare, känner att man hade velat sälja in sig själv mera, men vi får väl se,ingen aning om vad de går efter eftersom de inte träffat oss en och en.. ajja inget o grubbla över,Hoppas somsagt!!!!!!!!!!

Imorgon blir det åka in till Nkpg när mannen slutar jobba.. Ska ta ett varv på marknaden med familjen:)

Näe nu börjar jag minsann känna mig trött oxå, hjälpte inte med en timmas powernap på eftermiddagen...
Såååå jag går nog in och joinar Melissa. Ska försöka dra med min man oxå, men så har vi det lilla problemet att han fick hem en maaaaaaaaaaaaassa datorprylar idag så han bygger ihop en sprillans dator och det andra är att nu går favorit programet på tvn... kört? Skulle tro det..

Godnatt och kram

( inte lagt in dagens bilder från kameran än, så får köra ett bildregn under helgen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0