22 Augusti


Ligger i sängen och drar mig.. Kom hem runt 12 från kräftfisket och kom i säng runt 1. Men nu är jag vaken :)
Tänkte städa av lite här hemma, ser ut som en bomb slagit ner!? sen en dusch sen gör mig fin för att fira Melissas 1-års kalas som äger rum idag. Tänk på Fredag är det 1 år sen världens finaste tjej kom till världen :)

Till kräftfisket då. Det var riktigt mysigt iår igen förutom att vi var bombaderade utav massa äckliga "pissmyror".. Vi åt pastasallad, fikade och senare blev det en korv och grilla marsmallows :p
Antal kräftor var lite si o så vart vi hade burarna ena stället var kanon och nått annat var inget vidare, men vad gör det!? men oss hem hade vi iaf 134 stycken som idag ska bli röda och "fina"..En del var enorma, klorna var inte att leka med!

Pussa liv i min man sen dra ett varv i lägenheten med dammsugaren...
Kram

Ett litet bild regn på fasters sötnöt:)







Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder på mammas stora tjej <3

Kul att ni hade de bra på kräftfisket, glömde ju fråga hur de gick, hade ju lite annat att tänka på i söndags ;)

PUSS!

2010-08-26 @ 07:36:25
URL: http://malinwisth.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men gud så söt tjej!!

2010-08-26 @ 09:53:55
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0