♥ Alla hjärtans dag

mysmysmys.. Ligger i sängen och kollar runt lite. Varit vaken en timma, lillen ville nämligen ut på morgonkiss kl 8! Härligt.. Duktig har han minsann varit, fanns ingen kisspöl i lägenheten från natten så det var riktigt bra :) Duktig kille..Men man ska inte ropa hej förens man kommer över ån eller vad man nu säger. Men hoppas han snart fattar grejjen och blir så gott som rumsren..

MEN alla hjärtans dag idag ja.. Mannen gick precis till Ica för att köpa en smarrig frukost, sånadär goda ostfrallor tex,mums. SÅ det blir först ut mysa till med en smarrig frukost. sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Bara umgås och mysa.. Ikväll har vi tvättstugan,suck.. Förstår inte varför jag inte bokade morgonpasset då jag är uppe tidigt sen lilleman kom. Lätt att vara efterklok.

Igår fyllde mamma år, hela 47år.. så lämnade av Didrick där igår runt 11 så åkte jag och mannen in till "ingelsta shopping" och kollade runt där, fick med mig lite grejer, sen en sväng på media markt där jag köpte ett kamera fodral.. sen drog vi hem till päronen och firade mamma:) stannade även kvar på kvällen och åt mat och kollade på melodifestivalen. Trevligt:) Men seriöst vad är melodifestivalen för skit?!


Mina 2 hjärtan♥


Älskar dig min underbaring

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Åh, vilken lite en, lilla vovven.. =) Så sööt!

2010-02-16 @ 18:46:50
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0