eviga längtan, snart slipper jag den...

Skönt att Onsdagen snart är över, Torsdagar känns oftast bra, man har helgen runt hörnet liksom. Och det ären grymt bra helg jag har framför mig, längtar till tusen. Först ut på fredag är MIN födelsedag. Mys med familjen hela kvällen med god mat osv.. Sen på lördag sker min hemlighet, kommer blogga om det då om jag inte avslöjar det redan på fredag, vi får se gott folk! men längtar det gör jag, och lycklig det är jag ♥

Dagen på jobbet, gick väl hyffsat fort, gav resultat iaf, Hoppas morgondagen gör det samma. Sen på kvällen är det gymmet som gäller, Skönt.  Sen hem och städa tänkte jag, har redan börjat lite idag. Men tänkte torka av alla golv och sånt där.  Det är dem planerna jag ahr för morgondagen.
Efter jobbet idag så drog vi och handlade det som behövs för fredag så nu var det gjort.

Nu ska jag slå en plng till Mamma och snacka lite skit.
Godnatt, Kram♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt att du är lycklig :) Hoppas det blir bra! Miss you..... synd att det inte blev nåt på lördag.

2010-02-03 @ 21:45:15
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0