hoppsan hejsan

inte igår, men så kan det vara.
Helt jävla galet kallt ute. kom precis hem nu, varit i kimstad hos mina päron och ätit mat, fisk potatis och kall sås hade jag och Jokke beställt, Mums! våran lilla plutt fick stanna där vilket han kommer vara till på fredag, saknar honom redan min lille bebis, men skönt för han oxå att inte vara med på jobbet varje dag..

Har inte så mkt att skriva, en liten bloggtorka. just nu går jag bara och längtar efter värme,kan inte våren komma snart, fan vad skönt det skulle vara, dra fram sneakers tunnare jacka, solglasögon och bara njuta av vårsolen, fy tusan vad underbart.
Men nej nej, är ju rätt skönt med -24 oxå, varför inte liksom;)

Näe ni,nu ska jag glo runt på lite bloggar sen sova.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0