sista dagen som 21 åring!

Och jag tycker det känns riktigt bra och kul att fylla 22 år imorgon!
Först ut på schemat är det jobb,som alltid. Efter det blir det rusa hem och fixa allt till familjen kommer dvs skära upp all mat, Det blir exotiskplanka mums.
Drog fram damsugaren för 1 timme sen när jag klippte herrn, och det avslutades med att jag stod och skura alla golven med, OCH det behöves insåg jag när jag hällde ut smutsvattnet, så nu är det rent och fint till min födelsedag och tills på lördag när vi blir 3, sug på den!? ;) höhö

Dagen idag då, Gött det kändes med torsdag, liksom hoppet kommer tillbaka i kroppen för det närmar sig helg med stormsteg. Dagen på jobbet tycker jg var godkänd, gick bra och jag van 1 biobiljett-gillar vi. Efter jobb så åkte jag hem och byte om och drog sedan till gymmet, Var grymt jobbigt passs idag, kondition och överkropp fick sig en omgång, men det jobbiga idag va att min kropp var helt slut på energi, förstår inte varför!? men kämpade på som tusan och åkte därifrån glad och nöjd (och jävligt trött)..

Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan och sova. Hoppas på att vakna av en vacker stämma med "ja må hon leva..."

Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m.m.

visst är de! aa din sko :)! 499 eller va de kosta skiit bra pris!

2010-02-05 @ 10:44:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

haha dum ja är tog ju med priset med ,P

2010-02-05 @ 10:44:29
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m

ja visst var det! Joo jag köpte dem idag, blir jääkligt lång men de får gå :D!

2010-02-05 @ 17:57:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0