trött och lite mera trött!

Sitter i soffan och  myser under min grymt sköna filt som jag fick i present av Mamma och pappa..
Didrick busar som vanligt, försökte ligga och vila lite med han förut, men det finns ju så mycket annat som är intressant..
Dagen på jobbet var, tung faktiskt..Ont i huvudet och kroppen var tröttare än tröttast, Blev jobbigt att somna igår när jag bara låg och tänkte på Jack hela tiden, Älskade vän jag saknar dig så mycket.. Men tillslut somnade jag och vaknade med en aning svulln ögon, men det har väl sin charm det oxå.

Ska snart pälsa på mig och gå ut med lilleman. Sen blir det soffhäng hela kvällen med smarrig mat, fläskfile och potatisgratäng, mums.

En snygg Didrick när han ligger och sover i "mormors" famn


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0