Världens längsta dag!?

ojsan. gles uppdatering här inne!
Saknar min Didrick som är hemma hos mamma och pappa tills imorgon.. Han är tydligen en riiiiiktig buse där hemma. Men imorgon blir allt i vanlig ordning igen, då kommer busen hem och myser med sin mamma, och pappa såklart...
Och vad säger vi om den här dagen? Fy fan vad låååååååååååång den har känts som. Timmarna på jobbet kändes det som en snigel kunde varva, så det var med glädje jag stutsade upp från stolen,stängde av datorn och traskade hem vid 17 tiden. Väl hemma slängde jag i mig en macka och byte om till träningsoutfit och begav mig till gymmet, blev kondition som vanligt, samt ben, rygg och mage. känner mig mör i kroppen nu och det är faktiskt bara skönt. Känner fortfarande av en sjuhelvetes träningsverk i överkroppen sen i måndags.

Imorgon står det jobb på schemat som alltid. Känns skönt med torsdag för sen är det vår allas älskade fredag och då jäklar, Jag och Adeline ska in till nkpg på partaj, min snygging Ewe fyller 21 år och det ska firas! ska bli riktigt kul faktiskt :)

Näe hörreni, nu ska jag krypa ner i sängen även fast klockan är allt för lite, men kan va skönt det med, datorn får nog följa med en liten stund, ligga och slösurfa och läsa bloggar..

Ha det bra, Kram



Mammas plutt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0