3 Januari 2010

Sitter och kollar på "berg flyttar in".. Tänkte ta och göra mig en kopp te.

Haft en super mysig dag. Åkte somsagt in till Nkpg på kalas hos Willepille, trevligt och gott med fika. Efter det så blev det spontant en middag med Mamma och Pappa på China, super gott! Jag och mannen tog även en sväng till Bauhaus och shoppade svart kakelgrejs som vi ska klistra över kaklet i köket, ska börja med det imorgon, hoppas det blir grymt bra!

Tyvärr söndag idag, vill ha mer leeedig, jag älskar att bara ta dagen som det kommer, sova tills man vaknar osv. Men vilken lycka det blev inom mig när jag insåg att nu på onsdag är en RÖD dag och då är man väl ledig?! Weiiii.
Jag överlever, nytt år nya tag, nya möjligheter. Detta SKA jag göra till ett bra år, och jag har lite mål uppsatta MEN dem behåller jag för mig själv.

Nahepp, om jag skulle ta och fixa den där kopp med te. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0