Adjöken

Då var man hemma igen efter min tipp till nkpg! tog sin lilla tid. När jag väl kom ner till tågstationen så var tåghelvetet inställt så jag fick vänta till nästa som gick ca 30 min senare. Väl i nkpg så löpte jag till tandläkaren, Det gick super bra och jag kan nu slänga min tandskena och helvete dock har jag inte använt den op väldigt länge, men det märkte inte dem utan tyckte mina tänder såg super fina ut. Limmade lite på min tråd jag har i underkäken och sen var det klart, och det va sista gången jag var där vilket känns bra. Spenderat några år med dem.  Haha fick med mig gipsavtryck på hur mina tänder såg ut innan jag fick tandställning, en grym skilland och jag är väldigt nöjd med reslutatet, var värt ca 4 år med räls! tack o hej!

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, vill se nya wallander, men herrskapet vill se mästarnas mästare, så det är kört. får väl bli den imorgon kväll annars.
Imorgon är det träning på schemat igen, längtar, även fast jag just nu blir påmind av min träningsverk i varenda rörelse jag gör med armarna, men vet ni? jag älskart det SKA liksom kännas.  Glad och pepp som aldrig förr!

Nu blir det gosa ner och se TV!

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha nej det hade inte jag heller. Vilket namn på en blomma lixom. Knäppt!! :)

2010-01-19 @ 21:16:33
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Marie

jo det är alltid mysigt att fixa till håret, man känner sig alltid pigg & snygg efter ju.. i & med att jag stör mig så enormt på min mörka utväxt då jag inte har färgat det.. önskar jag vågade göra något helt nytt, men där kommer fegheten in.. jodå det är bara fint med mig, aningen stressad till & från bara.. men det hör visst yrket till. har du sparat ut ditt hår långt nu förresten? tyckte att jag såg det på någon bild..

2010-01-20 @ 08:23:09
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Det va riktigt läskigt att vakna så kan jag lova & hade det inte släppt hade jag garanterat fått ännu mer panik.. USCH! Jodå Stockholm är toppen, jobbet är okej men finns bättre kan jag lova.. Du letar inte inom frisör längre eller? Hur funkar ditt jobb då? Trivs du? Misstänker att ni har det toppen i nya lyan oxå..

2010-01-20 @ 18:13:32
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Det känns som att bara man har ett jobb i dessa tider är det guld värt! Men brukar ju va kul folk på sånna jobb i alla fall & arbetskamraterna gör ju nästan hela dagarna.. Jag jobbar i ett av Stockholms största köpcentrum, men det ligger inte i "City".. Jag har lärt mig att det nästan bara finns en typ av frisörchefer, men på lite olika nivåer om du fattar.. Dom e svin, det gäller bara att lära sig tas med dem.. Självklart hör jag av mig då jag har vägarna förbi..

2010-01-21 @ 10:55:21
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Haha, nääe större svin än honom får man nog leta länge efter.. & det hoppas jag verkligen att alla vi fyra kommer slippa möta igen.. USCH! Jag börjar lite smått planera ett besök i Lkpg, men det ser först ut att bli i mars. Tänkte försöka att stanna där en hel vecka då så att man hinner med lite, typ att träffa alla som man vill träffa osv.. Men inte lång tid kvar tills mars börjar jag att inse, tiden gå så sjukt fort. Nu önskar jag bara att snön försvann över en natt oxå..

2010-01-21 @ 15:14:00
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Erica

svar: ja, hoppas att jag får tabletter, har inte haft några innan. Men jag pratade med en läkare när jag gick u högstadiet- så det är ju ett tag sen. som sagt jag har inte haft det så ofta förut, men nu har det blivit på tok för ofta!! hoppas vi ses snart!! ♥

2010-01-21 @ 16:03:19
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo det ska bli skönt att va hemma ett tag så man slipper höra "du har aldrig tid för mig" från verkligen alla håll. Men man hinner verkligen inte med både familj & alla vänner på en helg precis som du sa.. Kommer jag inte göra denna gång heller säkert, men jag ska göra ett försök! Haha..

2010-01-21 @ 20:49:18
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0