Drömma går ju alltid! ♥

Åhh, jag och mannen sitter och kollar på bostadsrätter, fan vad sugenman blir allså! Hittade ett grymt fint radhus,nybyggt. Men men blir väl bo här några år till, Men titta kan man alltid göra:)
Ikväll är det fredagsmys, GILLA!  Blir att kolla på let´s dance  och japp soffhäng helt enkelt.. åt hemmagjord pizza nyss- gott gott.
Jobbdagen vill jag inte ens prata om, hoppas verkligen på en mer givande vecka nästa vecka,satsar påt iaf! Efter jobbet drog jag en runda på stan medans jag väntade på att Jokke skulle sluta jobba.. Hittade en tröja samt ett halsband som jag fick med mig hem :)

Imorgon ska jag in till min kusin på kusinmys. Ska först och främst ta mig en sovmorgon och inte stressa runt,Sen tar jag tåget in till nkpg och drar till kusin ♥
Jokke ska fördä upp tidigt imorgon,så funderar på att ha hörselproppar så man inte vaknar, haha.. Han och några polare skulle ut och åka bil på isen !?

Nahep, mysa ner i soffan och invänta Let´s dance.
Mysig kväll hörrni! Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0