En tripp till Tandläkaren

Är hemma nu, var tvungen att hinna hem innan jag kunde dra till tåget dom tar mig in till norrköping och tandläkaren. Hade nämligen glömt min kära plånbok hemma när jag stack imorse, vad blir här näst? igår glömde jag mobilen idaf plånboken, kanske glömer mig själv imorgon?!?!
Har precis kastat i mig min matlåda som bestod av en god tonfisksallad, ska snart bege mig till bussen ( lat idag så tar bussen till resecentrum) Skit jobbigt att gå i snön hem från jobbet känns som man bara glider runt i allt slask och allt tar dubbet långtid, uatn snö och slask är jag hemma på en 15 max 20 min,idag tog det 30.

Funderar på om jag ska passa på att göra nått kul i nkpg när jag ändå är där, kanske en visit i Kimstad innanhemfärd? vi får se.
Vill igentligen inte till tandläkaren, men kan tusan inte ändra tiden igen. Nu SKA jag dit. Men kan tycka att detta besök är lite smått ondödigt då jag tror det bara är en efterkontroll sen rälsen satt som en smäck i munnen.kuljul!

Nahepp, göra sig redo att dra snart då.
Kramkram♥

Kommentarer
Postat av: jenny

fingerborgsblomma var det! haha.. har lagt upp bild på bloggen!!!

2010-01-19 @ 16:34:54
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0