Gnällspik!

Jag vet att jag låter som en surkärring,men fan vad jag hatar grannarna som bor ovanför! Dem hörs kan man ju lungt påstå, och det är ju bara förnamnet. Någon som vill hoppa sönder deras högtalarsystem?! Dem ser på nån jävla actionfilm eller nått nu, jokke gissar på att det är elgitarr! Det här ska dem få fan för en vacker dag när jag känner för dunder as! ska dem se hur kul det är, hehe!

Då har iaf lite mer än haöva veckan gått, bara imorgon sen är det älskade fredag igen, gött gött.. Dagen på jobbet var godkänd tycker jag allt =) Efter det drog vi och shoppade lite till en supergod sallad som vi precis ätit-mums.
Ska glo lite på tv bla "halv 8 hos mig", sen blir det sängen tidigt idag,är grymt trött. Imorse var det katastrof, kändes som natten bara bestått av en timma när klockan ringde, men det var bara dra sig upp och skaka liv i sig själv..
Påtala om annat så är jag ganska trött på att frysa nu, spelar ingen roll hur mkt man klär på sig. Väldigt sugen på vår är vad jag är, speciellt nu när alla vårkataloger börjar dimpa ner i brevlådan..

Och här har vi några bilder på köket, (mobil bilder) är så grymt nöjd. Känns som ett helt nytt kök bara av att ändra färgen på kaklet, förut var det gräddvit/begie (haha hur stavas det) Ajja resultet är SÅ BRA! vad tycks?





Och en liten Dagens jag! hehe slapp och skönt..

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är så jobbigt när man inte uppdaterat på länge juee :D vad bra! Det är bra här med.. Va fint det blev i köket då ;D alltid kul med lite nytt :)

2010-01-14 @ 14:02:20
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0