Godmorgon...

Då var jag som vanligt vaken ganska tidigt :(typiskt.. Vaknade av världens klump i halsen, men som snart är borta med hjälp av bafusin, BRA. Är så trött på den här jäkla förkylningen, tycker det är dags för den att ta sitt pick och pack ny, stört i mig i över en månad!

Ajja, gårdagen blev lugn, åt mat kollade på robinsson och en film. Sen somnade jag. guinness var lugn och mysig igår och då blir man så jäkla sugen på att skaffa en hund själv,är ju grymt kul med hund och jag saknart eftersom jag alltid haft hund sen jag var 6 år... vi får väl se, är väl mest att man ska ha tid för den oxå.
Idag vet jag inte alls vad som sker, sugen på att gå på stan med mamma och kolla lite vad jag önskar mig i present. Annars ska blir det väl eventuellt träning idag om inte Teppan ligger hemma och är slirig från gårdagen..
Nu är det iaf frukost som gäller.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0