Helgen är här..

Då var det fredag då,Ledig igen.. bara massa ledigt senaste tiden, men fan vad jag gillart..

Sitter i soffan just nu men tänkte snart lägga mig i sängen och försöka sova en stund, mår helt plötsligt jätte illa :/ Inte ett dugg roligt! Mannen är inte hemma än, men kommer nog snart.. Ikväll blir det bara super lugnt. Äta nått smarrigt sen och sedan se första avsnittet av Let´s dance som börjar ikväll. Spännande,gillar det programet vilket får mig att vilja dansa, älskar att dansa! Vad roligt det hade varit om man fortsatte med dansen efter jag slutade 9an (Gick i dansklass då).. Men icke gjorde man det..

Dagen idag på jobbet varväl ingen vidare säljmässigt för min del, men jag lever för det och tar nya tag nästa vecka.

Ne ni,sängen för min del. Hoppas ni får en grym kväll vad ni nu ska göra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0