helt GALET kallt!

-18 ute, galet galet galet kallt. Så därför ska jag snart krypa ner i ett varmt bad:) ibland är det skönt med badkar!

Jobbade till 15 idag, alltid skönt när man får sluta tidigare. Drog en repa på stan men handlade ingenting, fanns inget kul direkt, så tråkigt med rea överallt, visst man kan hitta en del fynd men inte idag. Längtar lite till våren kommer och alla snygga vårplagg tar plats i butikerna :)

Ledig imorgon då, så himla skönt. kunna sova ut lite sen ska jag åka in till Nkpg så ska jag och mamma åka till en vän på en fika, tänkte föreslå att mammi och jag ska åka och ta en god lunch någonstans med:) Vi får väl se.. Undrar om butikerna är öppna imorgon,är det som en söndag eller?

Näeni ett bad blir det, snart kommer mannen hem oxå.

Ha en mysig kväll!

Vill till värmen nu!

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

SV; Topshop! TACK för att du sa det, glömde ju fasen skriva vart allting kom ifrån. Som tack fick du en liten länkning ;)

2010-01-07 @ 14:17:49
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

SV; Ja, precis. Jag var i Stockholm för ungefär en månad sen och dom hade riktigt snygga grejer! Tror Topshop kommer till Norrköping snart... Har hört rykten om det i allafall... Kan ju hoppas :)



Jasså, så du bor också här? Hur gammal är du då?



Kram!

2010-01-07 @ 20:28:11
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0