Mysig kvälls fika♥

Har haft mina päron och mormor & morfar här på fika ikväll:) Super mysigt. Bjöd på mina och jokkes beskvier, och dem gick hem! =p
Dom åkte för en timma sen, sen dess har vi tryckt i oss kvällsmat, fick bli baguette och kucklingröra-mums.
Nu sitter vi och kollar på "mästarnas mästare" och jag har även fötterna i ett fotbad, det ni, inte ofta man slår till på det. hehe.

Dagen på jobbet gick hyffsat fort och det gillar vi. Redan onsdag imorgon, hoppas dagarna tickar på bra resten av veckan. Längtar till torsdag, då ska jag och Teppan dra och träna efter jobbet- Skönt. Ska säga upp mitt kort på nautilus och ta på friskis istället :) Bara att det verkar så knölligt att säga upp det, måste tydligen skicka mail eller brev, får ringa och kolla med dem.  Så är det med det..

igår blev köket klart oxå,och tusan så snyggt det blev, känns som ett helt nytt kök, super fräscht.
Ska ta bilder och lägga in sen :)

Ska testa att trippeltånga mitt hår nu tänkte jag, se om det blivit så pass långt så det inte blir "för kort" när man har lite lockigt.

Men somsagt bilder sen, Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag orkar aldrig uppdatera :D haha Kanske kommer vartefter ;D Hur e de annars älskling?

2010-01-13 @ 16:23:07
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0