Slappar söndag

Vilket slappar dag vi har här hemma idag, känns jäkligt skönt faktiskt. stratade dagen med gooood frukost, jag bakade nämligen scones, hunnit sett 2 filmer och är inne på den 3dje. ätit middag nyss och nu har vi tvättstugan. gött som tusan.  Tråkigt bara att det är just söndag, men det är så det är och så det ska vara.  ny vecka imorgon, och som alltid nya möjligheter!

Helgen har varit kanon det med. Blev tvtvtv och soffhäng igår tillslut.  Var sjukt sugen på att göra någon till en början men sen när jag väl myst ner i soffan med gurka/morötter och dip så kändes det som jag satt rätt bra där, så blev en myshemmakväll. En lugn helg med andra ord..
I veckan skulle jag vilja gå på bio och se snabba cash, Den verkar vara grymt bra. Har även läst boken oxå, den tycker jag var bra, så det ska bli spännande att se på film. Sen att han ja va tusan heter han nu igen? Joel kinnaman är hyffsat snygg gör ju inte saken sämre ;) hehe.

Väntar på dagens avsnitt av " en annan del av köping" ska börja, haha finns det nått bättre?! helt underbart bra!

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Erica

svar: Tack :) hihi, men nu börjar den röda färgen släppa, så jag ska fixa till det imorgon tänkte jag ;)

2010-01-18 @ 16:15:39
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Marie

åh, man blir verkligen alltid lika glad över att läsa din blogg sötis.. gillar din stil att skriva på!! Snabba Cash är sjukt bra, så den är ett måste att se.. Allt bra med dig hoppas jag?!

2010-01-19 @ 09:08:38
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0