23 Juli

Oj vad tiden bara springer iväg.Länge sen jag uppdaterade med ett blogg inlägg här.. Har igentligen ingenting att berätta för er, men men..

Ligger i soffan och lyssnar på musik och har tvn på i bakrunden, bra kombination. Skulle igentligen behöva ta en dusch, fixa mig samt packa en väska. Vi drar till Västervik och spenderar helgen där, dock ser väl inte vädret ut att bli tiptopp men det kan vara mysigt för det.

Vad mer? Veckorna har gått i en rasande fart med lite dagsutflykter hit och dit, men i måndags gick min man av sin semester och återgick till den "normala" vardagen :/ tråkigt. Men det behövs ju det med.
Se om det dycker upp nått spännande jobb för mig snart oxå så jag kan oxå kan slita och uppskatta helgerna som man gör när man jobbar.

Nää nu måste jag ta tag i allt så vi kan komma iväg skapligt när mannen kommer hem runt 15.

Ha en fin helg,Kram



Ni är det finaste jag vet, ni är det dyraste i världen.
Ni är min ledstjärna och min vän, ni är min tro min hopp min KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0