29 Juli

Haaaaaaaaaaaalllåå där,köp blåbär!?

Snart har denna vecka rusat förbi och vad har jag gjort?  I tisdags så åkte jag till mamma och umgicks med henne.. Samt att malin och favorit barnen kom dit :) Och just ja, pia och ellenor var där oxå med deras lilla nakenhund Molly. På kvällen så gick jag och Malin på bio och såg The Twilight Saga - Eclipse, riiiiiiiktigt bra. Varken jag eller Malin blev besvikna,åh vad bra dem är..Vill att 4an ska komma nu!!!!
Jag sov över i Kimstad för att på onsdagen skulle vi åka till rejmyre marknaden, Det var trevligt och med mig hem hade jag en mamma naturgodis samt gott bröd.
Så var vi framme på torsdag, idag.. Och jag har hör och häpna, skrivit in mig på magnussons trafikskola, bokat riskettan samt bokat in ett par körlektioner :) nu är bollen i rullning och jag känner mig grymt glad men helt galet nervös, men jag är ju där för att lära mig att köra bil :)

Nu ligger jag i sängen. Blivit attakerad av diddeman men som nu är trött och ligger här och sover, lilla älsklingen..

Hoppas ni alla får en toppen helg!
Kram


En bild på fasters älskliiiiiiiing
... Allt klär en skönhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0