10 Juni

Godmorgon..
Vaknade tidigt pga av lille didden som ville ner och leka med Nowa som vaknat på nedervåningen. kul!
Men idag är den stora dagen, iaf för min lillebror och säkert flera hundra andra studenter i Nkpg. Min liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllebror tar studenten, grattis grattis grattis.. Så himla kul, minns studenten som igår och det med glädje, fan vad roligt vi hade.

Tänkte snart att jag ska baka scones till frukost, mums! Efter det blir det väl fixa o dona här hemma, börja skära upp all mat till bjudningen här hemma efter utspringet. Blir Exotiskt planka, GOTTGOTT..
Ge oss sol. visst det regnar inte men va tusan på studenten ska det vara soligt och jätte varmt. Kan ju hålla tummarna för att det kommer, men känns tveksamt :/

Nu ska jag börja dagen, ha en fin dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket hår du hade.. Underbara vackra puttingen!! PUSS på dig <3

2010-06-11 @ 20:17:49
URL: http://malinwisth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi uppenbarligen överlevde vi ;) Vi såg på the grudge 3, lr Jonas gick ut o la sig på soffan på altanen medan vi andra såg den :P Puss

2010-06-12 @ 16:07:24
Postat av: Della

Studenten var en härlig dag! :)

Gick du också på kungsgård?

Hoppas din bror fick en fin dag och att allt blev lyckat! :)

2010-06-13 @ 20:15:39
URL: http://dellacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0