19 Juni

hej o hå vad aktiv jag varit.. har faktiskt haft en massa annat för mig och därav inte prioriterat datorn/bloggen..

I måndags så åkte jag, sandra, anna och Johanna ner till skärgården. Vi åt god mat, drack vin solade och badade, hade det super mysigt helt enkelt. Åkte hem igen på Tisdag kvällen och då så stannade jag hos sandra och blev kvar där till Torsdagen. Har haft det super kul. Spenderat  soltimmarna på solkanten.
I torsdags så hade jag och sandra balkonhhäng hemma hos mig, pratade om allt mellan himmelgjord drack cider/vin och avslutade det hela med att cykla er till stan och ta en öl på "nationernashus" där vi träffade upp min sambo och en arbetskamrat till han, trevligt..
och slutligen fredfag, igår, då var vi på middag hos Maria & daniel tillsammans med Jimmy & Sofie. mysigt det oxå, åt mat, god efterrätt och spelade kort.

Så har det sett ut, nu sitter jag och väntar på Amelie & Jocke, ska klippa dem sen efter det har jag och mannen planerat att åka till smultronstället på en glass :) Diddan hänger självklart på oxå.

Ha en fin dag, Kram

En bild på fasters gulleplutt



oj han inte publisera innan dem kom, så gör det nu. med andra ord har jag klippt klart och ska nu fixa mig, sen dra oss...

Kommentarer
Postat av: Malin

Mini putting i sin snyggaste outfit :P

2010-06-19 @ 22:57:45
URL: http://malinwisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0