3 Juni

vilken dag, nu ärn det bara så mycket sommar. riktigt härligt.
Varit ute hela dagen, dock inte pressat i solen är fortfarande röd från igår, men färg har man säkert fått idag för det. Malin, wille och Melissa kom ut vid lunch, så då fikade och pratade strunt. Massa mys med melissa som fick sitta i gräset och njuta av vädret. sen kom även Jonas, så då grillade vi hamburgare till middag, gottgott.
Har även lirat badminton, fan va skoj men sjukt varmt, så det var dagen träning, hehe.

Imorgon blir det att fixa 2 stycken baluppsättningar som sagt. Det enda som är planerat, sen blir det sova hemma tillsammans med min älskling, saknar han nu efter snart 2 nätter ifrån varandra, men saknad är bra ibland, speciellt när man bor tillsammans. blir lite extra mys då när man ses :)
Jobbiga när jag och didrick sover här uppe på övervåningen hos mamma och pappa är att han tycker det är "morgon" kl 05 mitt i natten enligt mig, fan vad arg jag blir allså. Men men får leva med det, tur han inte gör så hemma..

Nu ska jag ner o se om det finns nått bra på tv, sen blir det en dusch på det, grymt skönt MEN lär nog svida fint på brännan med duschstrålarna. kan vara värt det!?

kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Gött att du hunnit njuta en del av solen gumman!! Men mindre kul att du lyckats bränna dig.. Lycka till med uppsättningarna imorn!

2010-06-03 @ 22:41:14
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0