7 Juni

Och vart håller solen hus!? fasiken man har redan blivit bortskämd att det ska vara sol när man vaknar..men men det kommer väl :P Hoppas det är sol och varmt på torsdag när lillebror tar studenten.

Idag har jag somsagt fikat med adeline, Teppan var oxå med och åt löunch då. mycket trevligt. sen tog jag och Adeline en tripp i butikerna och kollade runt lite. Drog mig sen upp till jobbet och som väntat blwev det o oförättat ärende, suck:/ ska dit på måndag nästa vecka och hämta sakerna då, se om jag kommer därifrån med alla papprerna då, kan ju hoppas!
kom hem vid 3 och då hade diddeman varit ensammen 3 timmar och klarat sig utmärkt bra, duktig e han min plutt. Vi slappade lite sen så gjorde jag middag tills mannen kom hem, gött. Sen nu har jag fixat med "min sida" på arbetsförmedlingen.se... ska ju dit på möte på onsdag så måste ha det fixat tills dess..

Tråkig kväll! mannen sitter bänkad framför datorn och kolla på nån appel presentation om nya iphone, jätte intressant...


bjuder på en bild från gårdagen när jag solade i en solplätt på balkongen, skönt. älskar sol!


Kommentarer
Postat av: Della

Tack! :) Synd att vi ska flytta ifrån den..! Kul med en norrköpings tjej som tittar in. :)

2010-06-07 @ 19:37:45
URL: http://dellacassandra.blogg.se/
Postat av: Marie

Mys att sitta i solen gumman.. Hoppas du inte blev lika röd som jag lyckats bli i alla fall.

2010-06-07 @ 20:39:39
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0