det är inte alltid lätt med rubriker!

Jösses, redan fredag imorgon, vart tar dagarna vägen!? denna vecka har gått grymt fort, men inte gör det mig nått, jag lever för helgerna, haha!  Ne men riktigt gött med fredag imorgon :)
Dåligt bloggande från min sida tycker jag,men händer inte något speciellt i mitt liv just nu, dagarna rullar på med det vanliga, jobba, träna äta sova och där i mellan hinna umgås med min käresta och min 4 benta terrorist, och det var hårt sagt men ibland så då är ha verkligen det, men vad mer ska man kunna begära av en 13 veckor gammal bebis? Han är iaf världens bästa min lille skrutt.

Ja det var väl det. Ska väl snart ge mig ut på en liten kvällskiss. Och föresten, är det inte helt helt underbart sol varendaste dag denna vecka otroligt härligt, kan det vara just därför det känns som veckan bara sprungit iväg? är det den där vårkänslan och stämmningen tro? kanske det...

kram, godnatt

en bild från våren/sommaren 09


Kommentarer
Postat av: Fani

då jag köpt den, för ett par veckor sen, fanns det bara två kvar, men det var ju här i norrköping. där du bor kanske den finns kvar så in & kika :) ja, visst är den snygg? i love it, hehe :D

2010-03-12 @ 14:13:16
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0