Fredag runt hörnet, GÖTT!

Imorgon är det fredag, underbart skönt! först ut jobb sen hämta diddemannen hemma hos mamma, mysigt!
Har hållt på och fixat hår hela kvällen,dock mitt egna hår. Färgat bort min hemska utväxt och sytt ihop det nya löshåret så nu är det klart..  Det var bra, men är ju inte lika snyggt som när jag hade löshår och hade lite mer längd på mitt egna, nu har jag sån skarp kant på mitt egna hår så det blir inte lika snyggt, behöver nog klippa ihopp mitt med löshåret, men nu är jag trött och dessutom är inte det det enklasteatt göra själv..

Åter igen skönt med helg imorgon, adeline drog ett kul skämt att vi var lediga imorgon, vilket inte stämmer såklart:( Men det hade varit grymt skönt.
Som jag säkert nämnt tidigare så känns det som jag lever för fredagar, tur för mig att dem 2 senaste veckorna har gått jätte fort:)

Näeni, nu ska jag sova, trött trött trött.

Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0