Godnatt

Nu ligger jag i sängen redo att sova :)

Nu är min hall en byrå rikare och det blir jätte bra :) imorgon blir det garderobrensning och sen fixa ordning det som skall i byrån, och där med kommer bild på den oxå. Fick med oss en fin lampa från Ikea oxå.
MEN det stora MEN, jag orkade inte in och köpa tröjan som jag hittade idag och känner just nu att jag ångrar mig igen!!!!!!!!!!! så imorgon är det jag som går och köper den direkt efter jobbet.. Efter det ska jag åka till mamma och pappa och hämta min bebis som varit där sen igårkväll.
Fredag imorgon, underbart bra. Gud vad veckorna springer iväg, inte mig emot.. Hoppas den där värmen är här snart oxå.

kramar, Godnatt



Min plutt,löööve

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fina ni är gumman..

2010-03-27 @ 17:01:19
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0