Godnatt

Ligger nedbäddad i sängen med en mysig liten didrick, som dock sover men ändå..
Då var det ny vecka då, dagen idag skulle man kunna strycka i almenackan jobbmässigt, för fy fan vilken skit dag jag haft, men någon ska väl ha det oxå.. Hoppas på en lite bättre imorgon iaf.
Gick hem efter jobbet, så kallt det blir när solen gått och gömt sig, längtar till svala sommarkvällar, mums, så skönt.

hemma så stupade jag i sängen ett tag, var grymt trött. Sen var det bara ge sig på middagen, fick bli stroganoff och ris, jattä gott. Efter det har det bara blivit slapp i soffan framför tvn.

Har somvanligt inget direkt roligt att skriva:/ vart dålig med att ta kort på sistonde så finns inga roliga kort att bjuda på. Får ta och styra upp det här.

Nu ska jag sova och drömma mig bort, Godnatt sovgott.


Bjuder på ytterligare en gammalbild, sommaren 08, gillar den här mycket, samt att den får mig att genast vilja beställa hem"löshår" tusan vad jag vill ha långt hår nu!


Såg nu att jag har den här bilderna i headern, men här får ni den ändå! Sugen på att göra om min header även fast jag är jätte nöjd med den jag har. Är ingen hejare på att fixa med såntdär eller hejare jag kan ingenting allså är min fina vän Erica som hjälpt mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0