let´s dance final

precis kollar på lets dance finalen. Tycler den var bra, sån glädje i det programet:) och jag tycker båda två var riktigt bra!
har haft fredagsmys hemma hos maria och daniel. Pizza och hockey och såklart let´s dance. Jag och didde drog hem vid nyheterna kl22 och såg finalresultatet här hemma. Jag känner mig trött och ska upp tidigt imorgon därför gick vi tidigare. Jokke stannade allså kvar då dem ska se på Wallander, vill med se men somsagt känner att jag inte orkar.

Så skönt med fredag, slutade kl 16 och tåg då pendeln till kimstad och fikade hemma hos mamma och pappa och snackade lite strunt. Sen tog jag och didden pendeln hem vid halv 7 (premiär dör diddan och det gick super bra )..

upp tidigt imorgon somsagt. ska ställa klockan på 05:30, usch. men ska hinna fixa lite smarriga mackor och varm oboy som ska med. Jag mina föräldrar och lillebror gör en liten tripp ner till Ullared, se om man får med sig en del fynd hem, vilket jag hoppas och tror, vi får se! :)

Nu ska vi gosa ner i sängen, se när mannen kommer hem, troligen när jag sover.
Älskar dig älskling, pusspusspuss

Godantt!

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, ullared.. Nu blir jag riktigt avis, kan dock tänka mig att det är sjukt mycket folk där en dag som denna.. Men hopaps ni hittar något & inte blir rampade på fötterna alltför många gånger..

2010-03-27 @ 16:59:59
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Alltid gött då man hittar något till bra pris som man gillar på sånna ställen! Jag blev aningen sugen på att dra dit nu kan jag upplysa om..



Promenader är alltid ett plus i vardagen!



Hur ser påsken ut för din del, hemma något? Jag är troligen i Lkpg söndagen till måndagen.. Har du tid över då så hojta till, vore kul att se hur ni har det i lägenheten ju.. Plus träffa dig såklart..

2010-03-27 @ 19:26:09
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0