Lördag hela dagen :)

Godmorgon, eller har ju varit vaken ett bra tag. Diddemannen ville ut på morgonpromenix vid halv 9 så det var bara att gå upp. haräven hunnit bada/duscha lillen oxå, så nuär han ren och fin. Ska snart fixa ordning mig lite sen blir det nog en sväng till djurmagasinet och fylla på lillens krubb, Se om vi hitar nått fint halsband kanske, börjar snart växa ut sitt bebishalsband..
Åkte ju till mina päron igår och hämtade hem Didde. Jag och jokke lagade mat till oss alla oxå, blev stektris och kyckling grej, så himla gott är det, och det tyckte päronen med, Gött! såg lets´s dance och solsidan där oxå, och fan vad gött att Wille åkte nu, annars hade det varit sista gången jag såg lets dancé.

Vid 3 så ska vi bort till Maria och Daniel, det ska bakas och ätas och helt enkelt ha Lördagsmys. Trevligt.

fixa lite, sen styra upp dagen då, Ha en trevlig lördag Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

Johanna, NU vill jag komma å hälsa på er :D vill se eran lilla bebis ;D Men inte så lång kvar nu hihi :D Saknar dej pluttis!!!

2010-03-20 @ 15:18:47
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: lisamatilda.

MMH, skit irriterande på alla sätt o vis! :)

2010-03-23 @ 10:29:06
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0