Torsdag men känns som Fredag, typisk!

har känts som Fredag hela dagen idag. Varit rätt slappgt på jobbet, lite folk och lugn stämmning.. Pricken över i:et var när vi fick stänga ner datorerna och gå hemm redan 14:30 :) Dock blir det hel dag imorgon då istället, men det kändes värt det idag, se hur det känns imorgon!
Tog en runda på stan, lite ärenden på apoteket och sen en sväng i butikerna, hittade en fin/cool tshirt som inte fick följa med hem, MEN känns som jag ångrade mig nu. Kanske svänger in och köper den sen när jag och Jokke ska till ikea, eller iaf testar den och ser vad hans åsikt om den är :) säkert diss då vi har helt olika syn på kläder, men är ju trots allt jag som bär upp det så då får folk tycka vad de vill ;) hehe.. men klart man vill va fin för sin pojkvän, vem vill inte det liksom!?

somsagt ikea ska vi till när han slutar jobba. Vi ska köpa en byrå till hallen som vi kan ha handukar/sängkläder i, öppnar dörren till garderoben där de ligger i nu så känns det som man får allt över sig vilken sekund som helst. så det behövs. Blir nog super fint! bilder kommer..
Efter det blir det storhandla på Maxi som alltid vid löning. inte för att varken kylskåp eller frys skriker efter mat men för att det är skönt att ha allt hemma så man inte behöver småhandla hela tiden, blir så mkt dydrare då.
Efter det blir det soffhäng hela kvällen.Nytt avsnitt av bellatyrashow som jag ska bänka mig framför, Ser ni det? Jag tycker det är roligt faktiskt. Alltid kul att se såntdär med bloggare man läser om.

påtal om annat, på Lördag ska Mamma och jag till Ullared,Det ska bli trevligt:) Seom man gör några fynd. är ute efter lite lampor o sådär och dem har en hel del heminredning faktiskt.

Näe nu ska jag skriva klart inköpslistan sen vänta på herrn ska sluta jobba..

Trevlig helg om jag inte skriver innan :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0