Magsjuk!

Jahopp, mitt mag-ont i dag gav resultatet magsjuk.. På eftermiddagen så började jag bli lite frusen så hoppa in i en varm dusch men då började jag istället på svin illa och där av kom min lunch sallad upp, trevligt ( för er som undrat).. Fy helvete vill inte var sjuk nu, inte imorgon. Är Adelines födelsedag o så imorgon ju. Och här ligger jag nerbäddad i sängen och tycker synd om min själv,det gör jag faktiskt! :(


Nu blir det sova sova sova, redan sjukanmält mig tills imorgon så jag slipper ställa klockan o göra det. Skönt faktiskt. Nu ska jag bara lära didde att kissa på toan så man slipper promenader med han imorgon,hehe. Kan nog va bra så jag får lite friskluft.

Sovgott


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Men fy, är du magsjuk stackare? =( Hoppas det försvinner nu, hatar att spy. Usch!



Njae, ingen semester inbokad än tyvärr. Jobbar typ nu fram till vecka 28, då är jag ledig. Sen jobb 19 + 30 vad jag vet nu! Så v. 28 skulle jag INTE ha något emot att åka nånstans. Utomlands helst, men vi får se vad det kostar! Vad har du för planer i sommar? =)



Skönt att bara jobba fram till juni! Vad vill du jobba med sen då? Jag ska med söka nytt jobb, då är vi två... Men vad vill du helst då, jobba eller plugga?



(Blev ju tyvärr inget sångklipp idag, vi får se om det blir ett i morgon istället =) KRAM!!

2010-05-18 @ 00:17:37
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Marie

Stackare, hoppas du är på bena snart igen! En sak med feber eller snuva, men magsjuka är det sista man vill ha!

2010-05-18 @ 08:18:49
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Malin

Stackars puttingen :( Lider med dig...

Hoppas du är bättre idag..

Puss <3

2010-05-18 @ 11:00:08
URL: http://malinwisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0