12 April

startade dagen med ett besök hos barnmorskan för den vanliga rutinkrontrollen. Allt såg somvanligt toppen ut och lillen växer på fint:) Nu har vi bara ett besök till inbokat innan Bf datum :) helt galet men otroligt underbart:)
Efter det så tog jag en sväng ut till Ikano och strosade runt lite, Köpte med mig lite småsaker hem. Skulle fixa pollenallergi tabletter, men på varenda förpackning så stod det " rådfråga läkare vid graviditet" så jag orkade jag inte stå i kö för att få tag i nån personal där, så tar det en annan dag. Har några tabletter kvar här hemma som jag ska ta en titt på.
Fick bli en mål från Mcdonalds till lunch, riktigt gött ibland! Så nu sitter jag i soffan och slappar lite, Ska alldeles strax ta tag i städningen som jag inte hann klart med igår. Ikväll kommer det nämligen lite folk och ska kolla på lägenheten. Sen vid 3 hugget måste jag åka och hämta Jokke på jobbet eftersom jag har bilen hemma idag.

Så det var /är mina planer för dagen.
Synd att inte solen är framme och värmer på lika gött som igår, jäklar vilket härligt väder vi hade :)
Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0