14 April


Dagarna rullar på och imorgon är det äntligen Fredag, är det inte underbart?

Idag ska jag ut på äventyr med Mamma som kommer hit. Vi ska blandannat åka och köpa en tavla som dem ska ha i sitt nyrenoverade vardagsrum. Sen blir det även en sväng på Ikea, som faktiskt inte är lika roligt som annars just nu för dem håller på att bygga om överallt på nedervåningen:/ Var det iaf sist jag var där och då såg det ut att var allt ifrån färdigt.

Det är mina planer för dagen såhär långt.. Riktigt gött att solen precis kommit fram från alla moln. påtal om sol och värme, jag har ett problem, VÅRJACKA? inte en sussning om vad jag ska ha på mig om inte min vinterjacka som är på tok för varm såna här dagar. Känns så jäkla onödigt att lägga pengar på en ny jacka igen nu när jag har ca 3 veckor kvar till BF.  Får helt enkelt ta mig en funderare på det!



Kommentarer
Postat av: Marie

Men hjälp va tjock du är nu söta du.. Kommer jag oxå bli så, va mysigt!! Slänger iväg ett svar på ditt mail senare.. Lyckas inte få fram fbmailen på mobilen idag..

2011-04-14 @ 15:26:49
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Det där med vårjacka är ju sjukt svårt. Jag har en gammal väst som jag använder, känner inte heller för att lägga pengar på en ny jacka nu. Kram

2011-04-14 @ 17:37:56
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0