16 April

Godkväll..

Har nu landat hemma i soffan, skönt..

Började dagen med att vanka runt inne på ica maxi för att handla till våran grillkväll vi haft ikväll. Efter det så lämnade jag av Jokke och didde i Ekängen så brasade jag vidare till Kimstad för att spendera några timmar med Mamma, pappa och Melissa.
Börjar blir lite jobbigt att köra bil själv nu, eller iaf idag då plutten där inne varit/är fullt aktiv hela dagen, började morgonen med massa förvärkar och sen har det liksom rullat på(sparkat på). Trångt är det och det känns kan jag lova, där av lite jobbigt att sitta bakom ratten när man helt plötsligt får världens tryck mot revbenen och måste sträcka på sig allt vad man kan...
Älskade du vad jag längtar efter dig. Snart så :)♥

Kvällen har vi hängt med Robba och Caroline. Ätit grillat och spelat kort :) Väldigt trevligt som alltid!

Nu ska jag hoppsa ner i sängen, njuta av min bebis sparkar och spela ett spela på iphonen som jag tog hem igår, haha det är lätt att bli beroende, iaf för stunden.


Hoppas ni haft en skön kväll gott folk. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0