27e April



Idag så blev det upp med tuppen för att skjusa jokke till jobbet så jag kunde ta bilen till Kimstad och spendera dagen med min Mamma. På schemat stod det bullbak så det stog härliga till.. 114 bullar bakade vi ut och dem smakade ljuvligt :) Åkte därifrån vid 4a så Jokke kunde få komma hem från jobbet oxå. Så nu har vi spenderat lite tid i soffan och kollat lite tv.
Fått super skön massage av mannen min oxå för att våran lilla bebis i magen styrt runt och jag kände av förvärkar. Men nu har dem tråkigt nog gett med sig så det blir nog ingen bebis idag heller som jag skulle vilja. hehe. jäkla tjat från min sida är ju trotsallt 11 dagar kvar till Bf så är väl bara vänta och se, men man vet ju aldrig, eller hur?

Nu ska vi äta tacos, liten tradition såhär på självaste lilllördagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0