8 April


Hej underbara fredag och helg :) Ännu en dag som bjuder på sol ( och storm). Hade turen att jag vaknade till vid 6 hugget imorse och lunde tjata upp min man till jobbet så han kommer hem tidgigt. Så om 2 timmar går han på helg :) Skönt.
Funderar på att städa av lite lätt här hemma, man ser en del didde hår på golvet när solen ligger på. Sen har jag tänkt bädda nytt i sängen-gött.
När mannen kommer hem så ska vi bege oss till kimstad och lämna av didde där för att sedan åka in till nkpg och kolla lite småsaker, så som tapeter. Efter det blir det tillbaka till Kimstad och grilla tillsammans med mina föräldrar :) mums!

Så ser våran dag ut.
Hoppas ni alla får en trevlig heeeeelg och en massa sol:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0