Hallojsan


Jag är galet uttråkad och sitter bokstavligen och väntar på att Jokke ska komma hem.
Har upptäckt att min header och bild här på bloggen inte syns!? märkligt. Får kolla på det sen, eller inte jag för jag har nollkoll på hur man fixar med det där så får se om Jokke vill hjälpa mig =]

Har rört iordning smeten till våran pannkakasmiddag som det får bli idag. Är galet sugen på någon smarrig dessert till kvällen så funderar på att göra en Gino med vaniljglass, mums!
Så får det bli, tar en tur till lilla ica när Jokke kommer hem. Skönt med en liten promenix i det här stårlande vädret vi har... Känns som sommar nästan :)

tjingeling


Bild från sommaren 2008! Jag älskar dig så mycket så det finns inte ord som kan förklara


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet varför headern inte syns, det är för att den sidan som jag har laddat upp den på ligger nere. Ladda upp den på nån annan sida eller göra en ny? ;)

2011-04-29 @ 23:58:18
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0