Sommar eller höst?!


Är sommaren så gått som över nu?!
10+ grader när vi åkte hem från Maria och Daniel för en timma sen. Känns som höst i luften. och ska jag vara ärligt så kan det få bli kallare helt och hållet nu än bara sådär halvdant, kallt ena stunden varmt andra, för visst är det svårt att veta vad man ska ta på sig? Och ännu svårare vad man ska ta på Max.  Sen gillar jag att gosa ner sig o koftor, snygga stövlar mm.. Men samtidigt älskar jag sommaren såklart!!

Dagen idag har vi bakat, som jag nämnde igår. står även baka på morgondagens schema. Sen fick vi besök av en bekant som ska bygga en skjutdörrsgarderob åt oss och jag klippte honom. Efter det åkte vi till Maria och Daniel där vi åt jätte god tacos och spelade kort. Trevligt som alltid!

Nu ska jag söva Maxen och sen hoppas på att jag själv kan somna oxå, börjar känna mig lite trötter.
Godnatt


Jag älskar dig tusen miljoner varv runt jorden och tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0